Deň 2. a 3.-Tatralandia a "menší" výlet na Kriváň|Liptovský Mikuláš

5. prosince 2015 v 13:35 | Sandra |  Fotočlánky
Ahojte moji♥
Ani nechcem veriť,že dnes je už piateho (a zajtra je Mikuláš,juhú!).Už len 19 dní a sú tu Vianoce.Ten čas tak rýchlo letí..Aké sú vaše plány na dnes a na nedeľu? Ja sa chystám o tretej pre kamarátky a potom ideme spolu do mesta,budú tam trhy a aj MIkuláš,tak sa ideme troška popozerať.Zajtra mám na pláne ísť von s kamarátkami,s ktorými som sa dosť dlho nevidela,tak snáď to výjde.
Keď už tu mám také oznamovacie okienko,tak dnes som si pre vás pripravila ďalší (a aj posledný) fotočlánok ešte zo sústredenia z Liptovského Mikuláša.Ďalej mám na pláne dokončiť 30 otázkovú výzvu (dosť nepravdepodobné).Ešte mi tu zostáva pár takých random článkov a kdesi by som chcela tak zaradiť ešte jeden/dva články so zimnou/vianočnou témou.A samozrejme nesmie chýbať ani článok,v ktorom zhrniem celý tento rok.Tak snáď sa mi to nejak podarí.
Už ďalej nekecám a tu je článok.

Na ďalší deň,čiže vo štvrtok sme sa vybrali do Tatralandie.Vo vnútri boli štyri tobogány,ktoré sme šli hneď vyskúšať.S kamarátkou sme šli na ten lievik,skoro sme netrafili do tej diery,ktorá nás mala "vcucnúť",no našťastie sa nám tam podarilo trafiť.S jednou kamarátkou sme dokonca aj zastali a museli by sme sa odrážať,aby sme šli do tej diery,no šťastie nám doprialo a všetko bolo v pohode.S kamarátom som bola na obyčajnom tobogáne,no ten šiel neskutočne rýchlo.Vždy sa šlo na takých kolesách pre dvoch.No a pri zákrute sa kamarát začal tak mykať,že sme vypadli z toho kolesa a ja som to koleso potom za sebou ťahala ako nejaký superman.Srdce mi bilo až niekde v krku.Bol tam aj bazén,kde boli také akoby steny a tam ste skákali a tým pádom ste vytvorili vlny.Samozrejme,ten bazén mal slanú vodu a ako sme tam skákali,tak som sa poriadne tej slanej vody napila (to vám bola pochúťka).Ale bolo fajn.

V piatok sm mali ďalšiu turistiku,tento krát na Kriváň.A prisahám,že to bola moja fatk že posledná túra niekam /smiech/! Ja som nevyšla úplne na vrch ako niektorí z nášho klubu,ja som zostala dosť kilometrov pod tým kopcom.Ale túra to bola fakt namáhavá.Išlo sa prv obyčajnou lesnou cestičkou akurát,že sa išlo stále do kopca a ten kopec bol čím ďalej,tým strmší a strmší.Ale nebol tak úplne strmý,bol len strašne namáhajúci.Potostupne sa cestička menila na samý kameň,čiže potom ste už len šľapali po kameňoch (cesta späť bola aj horšia).Najlepšie na tom bolo to,že okolie bolo pokryté takými malými ihličnatými stromčekmi a čím ste šli vyššie,tak ste videli len také zelené chumáče a hory.Keď som šľapala hore,tak nikde nebolo ani živej duše a popadla ma taká panika,že čo ak tam bude nejaký medveď a napadne ma.No proste,všade naokolo neskutočné až strašidelné ticho a vy ste tam sami a obklopujú vás len malé stromčeky,no tak nerob paniku.No a samozrejme,to by sme neboli my,keby sme dvakrát nezablúdili.

Ale turistika sa mi veľmi páčila.Trocha som si pri nej prečistila hlavu,nadýchala sa čerstvého horského vzduchu a bolo mi fajn.Večer sme ešte s kamarátkou pomáhali v kuchyni variť a mali sme cestoviny so syrovou omáčkou (to bolo inak dobré!).

-pri túto tabuľu sme sa museli dvakrát vrátiť,pretože sme dvakrát zablúdili.Našťastie,potom sme už šli dobrou cestou a dolu môžete vidieť,ako to bol Kriváň ďaleko od tej tabule.

-keď sme už konečne šli tou dobrou cestou,šli sme okolo takého domu,kde býval jeden starší pán a mal to tam neskutočne nádherné.

-toto bola vlastne už cesta,po ktorej sa šlo len po kameňoch.

-no a môj konečne výsledok bol potiaľto.

No a posledné dva dni sme mali poriadne tréningy.V sobotu sme boli behať.Mali sme sme ísť behať okolo Štrbského plesa,no nakoniec sme zastavili niekde pri nejakej chate a tam sme mali vyehnúť taký strmý kopec.Neviedol síce nikam,no aspoň som si spravila peknú fotku.Večer sme mali ešte kruhový tréning.No a v nedeľu sme boli behať cez pole,za pár minút som mala úplne premočené tenisky a na trénerov sme chytali neskutočné nervy.
Ale sústredenie bolo fajn,moc som sa zabavila a určite sa teším na ďalšie sústredenia!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 flow flow | Web | 5. prosince 2015 v 14:56 | Reagovat

To jsou nádherný fotky! Muselo tam být přímo úžasně.:) Miluju procházky krásnou přírodou.<3

2 Jity Jity | Web | 5. prosince 2015 v 16:00 | Reagovat

Moc pěkný článek :)
<a href="http://www.lovies47.cz">Lovies 47</a>
<a href="http://www.lovies47.cz/2015/12/giveaway-05.html">Vánoční giveaway</a>

3 Lenuš Lenuš | Web | 5. prosince 2015 v 16:36 | Reagovat

Měli jsme hezký počasí a vyfotila jsi krásné fotky :)

4 C. C. | Web | 5. prosince 2015 v 20:55 | Reagovat

Páni, ani nevíš jak moc si vážím toho, že si mě dáš do oblíbených, já udělám totiž to samé! <3 Jinak nádherné fotky, co já mám v plánu za napsaní článku je určitě "Co kupuji za dárky" protože se mi to hrozně líbí a jsem z toho celá nadšená...:-D

5 Daisy Daisy | E-mail | Web | 5. prosince 2015 v 21:06 | Reagovat

Aw, ty fotky jsou nádherné, opravdu :)) A ten nový design je fakt super! Jo a děkuju za milý komentář na blogu <3

6 fantasyworldwithadel fantasyworldwithadel | Web | 6. prosince 2015 v 9:58 | Reagovat

Wow. Krasny fotky!:D Měli ste moc hezky počasí!:D

7 Džejní Džejní | Web | 6. prosince 2015 v 10:27 | Reagovat

v Tatralandii som bola historicky raz a vtedy sa mi tam bohvieako nepacilo, ale viem, ze odvtedy su tam vraj uz lepsie tobogany, tak sa tam mozno znova niekedy vyberiem, aby som vsetko vyskusala.
turistiku ja osobne prilis nemusim, strme kopce uz vobec nie, ale tie fotky su naozaj uplne nadherne <3

8 *Sabush *Sabush | Web | 6. prosince 2015 v 13:15 | Reagovat

máš fakt super blog :) rozmýšlam že aj zverejním niečo na túto tému :) Nechceš byť moje affko? ak áno ozvi sa mi na blog bola by som moc rada :)

9 Crazy Jull Crazy Jull | Web | 6. prosince 2015 v 15:03 | Reagovat

Strašně moc se mi líbí ty fotky. :3

Jinak dělám to nerada, ale mohla bych tě prosím poprosit o hlas v soutěží? http://blogbyroxy.blog.cz/1511/soutez-hlasovani Moc by to pro mě znamenalo. Samozřejmě pochopím, když se ti do toho nebude chtít. :)
-CrazyJull

10 Nela Nela | Web | 6. prosince 2015 v 15:28 | Reagovat

Moc pekné. V  Tatralandii som ešte nebola priznám sa, len v Bešeňovej.
Kriváň som videla len z hotelu Permon, ale niekedy tam určite pôjdem :)

11 Andey Andey | Web | 6. prosince 2015 v 16:14 | Reagovat

Tak to jsi si to užila. :) Já turistiku nemám moc ráda, na základce jsme každý školní výlet  jsme jenom chodili do kopce a do kopce, ale ty výhledy pak byly nejlepší. :)
Moc pěkné fotky :)

12 Mariiis_N Mariiis_N | Web | 6. prosince 2015 v 21:10 | Reagovat

Za prvé musím říct, že máš v tomhle článku nádherné fotky :) strašně se mě líbí :) v Tatralandii jsem byla kdysi a už si to skoro nepamatuju :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.