Deň 1-Ako sme zdolali Chopok|Liptovský Mikuláš

15. listopadu 2015 v 12:11 | Sandra |  Fotočlánky
Ráno,ako sme sa zobudili,tak našu izbu zaplavili slnečné lúče ranného slnka.Hneď som vybehla na balkón a muselasom si to odfotiť.Tráva bola ešte zamrznutá,vonku bolo celkom chladno,ale všetko to nádherne vypĺňalo ranné slnečné lúče.O 7:20 nás čakala rozcvička.Prezliekli sme sa a vyšli sme pred chatu.Myslela som si,že sa len rozcvičíme a to bude všetko,tak som sa obliekla len tak narýchlo.Avšak prv sme sa šli rozbehať a potom rozcvičiť.Bežali sme po takej ceste smerom do lesa.Pri rampe sme zastali a tam sa rozcvičili a potom sme šli ešte do lesa si trocha zabehnúť.Ten les bol úplne nádherný! Na druhú stranu sme prešli cez taký tenký mostík a potom sme bežali pár metrov.Keď som bežala,mala som pocit,že utekám po koberci a nie po hlinenej zemi.Ten les bol fakt pekný a ten ranný vzduch bol ako čerešna na torte.

Po rannej rozcvičke nasledovala hygiena a raňajky.Keďže deciek nás tam bolo okolo 20,tak každý deň mali štyria z nás službu,čiže pripravovali raňajky,umývali riad,.. Po raňajkách sme sa šli prezliecť a o 9:00 sme mali vyraziť na Chopok.Samozrejme,to by sme neboli my,keby sme zas nemeškali,čiže sme vyrazili až pomaly o desiatej.Autom sme šli do toho lyžiarskeho strediska a potom sme pešo šľapali na Chopok.Kopce,ktoré viedli na Chopok boli neskutočne strmé a ja som mala už dosť po prvom kopci.

Cestou hore sme sa vybrali cez taký lesík.Tam sme sa snažili nájsť hríby.Podarilo sa nám nájsť asi jeden alebo dva,ktoréboli jedlé.Zväčša tam boli skôr tie nejdelé,dokonca sme tam našli aj muchotrávku.Všade po zemi boli tieto vetvičky.Vážne neviem,čo to je.Videla som to v učebniciach biológie,ale absolútne si nespomínam,že čo to je.Mimochodom,keď sme šli po ceste v tom lese,to bol ďalší taký koberec.Celá zem bola pokrytá machom.

Nasledovala ďalšia cesta ďalším strmým kopcom.Čím sme šli vyššie,tak tým bolo chladnejšie a vietor fúkal silnejšie.Sem-tam aj pustili tie mŕtve lanovky,ktoré sa knísali,keď zafúkal vietor.Čím sme šli vyššie,tak tam sa ukazovali aj prvé náznaky menšieho snehu.

Postupne sme šlapali stále vyššie a vyššie a už tam bolo o čosi viac snehu a aj na kopcoch bolo snehu.Vietor bol znova o čosi silnejší a keď som sa na chvíľočku zastavila na tom strmom kopci a zafúkalo,tak ma skoro odvialo na samí začiatok /smiech/.

No a konečný výsledok bol asi takýto.

Škoda,že ten výhľad bol fakt tak neskutočne veľký,pretože najradšej by som to napchala na jednu fotku,haha.Ale táto turistika fakt stála za to.Síce to bolo čosi strašné,šlapať do tak neskutočne strmého kopca (o schádzaní dolu ani nehovorím),ale ten výhľad bol proste úžasný!

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Mariiis_N Mariiis_N | Web | 15. listopadu 2015 v 13:23 | Reagovat

Když tak vidím všechny tyhle tvoje krásné fotky, hned bych tam jela. Nechceš mě příště vzít sebou? :D

2 Blondie Blondie | Web | 15. listopadu 2015 v 14:08 | Reagovat

Vypadá to tam krásně ;)

3 Crazy Jull Crazy Jull | Web | 15. listopadu 2015 v 14:32 | Reagovat

Ty fotky jsou naprosto nádherné. Určitě ten výhled musel být úžasný. :3
Jinak ptala ses mě, jestli si mě můžeš přidat na snap. Rozhodně můžeš. :)
-CrazyJull

4 ADEEL ADEEL | Web | 15. listopadu 2015 v 15:46 | Reagovat

To musel být hezký výlet:) I když á bych se v tom moc neobjevila, nesnáším chození do kopce:D:D Ty fotky jsou moc pěkné:)

5 Narween Black Narween Black | E-mail | Web | 15. listopadu 2015 v 22:26 | Reagovat

Ooooh, ten výhľad je neskutočný :3 Človek občas zabudne aký je svet krásny ^^

6 cincina cincina | Web | 16. listopadu 2015 v 10:20 | Reagovat

Wow:) Fotky jsou úžasné. Tohle ti závidím:) Taky bych si tak někdy šla na výšlap.
A ten výhled ♥ Musel být skvělý pocit tam stát a vidět to.

7 Kimmi♡ Kimmi♡ | Web | 16. listopadu 2015 v 13:09 | Reagovat

Moc krásný článek doplněný úžasnými fotkami :) Vypadá to tam opravdu krásně :) Jinak nový videoklip kluků už je -

8 Džejní Džejní | Web | 16. listopadu 2015 v 18:02 | Reagovat

oh, naozaj krasne fotky <3 pocas tohto roka som uplne zacala milovat slovensku prirodu. kopce su neskutocne krasne. aj ked verim, ze slapat hore nie je uplne idealne, ked je este k tomu aj zima a vietor, ale ten vyhlad je fakt nadherny :)

9 Nela Nela | Web | 18. listopadu 2015 v 7:32 | Reagovat

Wau, fakt pekné. Mne to pripomína našu školu v prírode minulý rok :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.